J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hoppsan

Publicerad 2010-12-19 22:02:17 i Allmänt

Idag har jag hunnit med en hel del
- Gjort godis
- ätit julbord
- åkt i diket med bilen
- gjort ännu mer godis
Julbordet:
MUMMS! Jag åt lagom mycket. Det var jättegott. Jag hade trevligt sällskap, familjen, Christer och Susanne ( jättebussiga grannar och Christer jobbar hemma ) och Tommy och Ulla, Tommy jobbar också hemma. Jag gillar att umgås med vuxna, kanske längtar lite dit. Vuxenlivet alltså, när man vet hur man lyckats i livet, när man inte behöver oroa sig över vad man vill och sånt. Vi var på Hjälmaregården, ligger inte så långt härifrån och det kan jag verkligen rekommendera! Trevlig personal, god mat och en jättefräsch sal att sitta i.
Diket: Vi var på väg hem, hade finkläderna på oss. Det är en person som grävt ett dike vid motorbanan och pappa ville åka och kolla på det. So we did. Diket är intill en liten smal grusväg. Vi får möte och pappa kör lite för nära diket. Diket var nygrävt och ingen visste riktigt hur djupt det var och hur nära vägen det var. I detta fallet, för nära. Och så skulle han prova att backa upp, men då blev det bara värre.
Tur att man har så goa vänner och medmänniskor! Efter en del dök och några telefonsamtal var vi uppe på vägen igen och kunde tuffa hem.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela