J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Ett potpuri av virrevarret innanför pannan.

Publicerad 2010-12-13 21:43:02 i Allmänt

Jag skulle vilja vakna mitt i natten och ta en lång promenad. Jag skulle kvävas i det tomrum som blev över om mina tankar lämnade mig nu. Jag drömma mig hundra mil genom Europa och låta den här hålan va. Jag önskar att det var mig du skulle ringa trots att någon annan fanns. Jag skulle aldrig ha tålamod att bli accepterad och förstådd på nytt och om igen. Jag vet inte vad som måste göras, men det skrämmer mig att du kan nå mig vart jag än är. Jag har förstört alla minnen och vill inte se det så här.
Jag försöker att strida mot känsla. Jag vet att jag döljer en sanning som kommer krypande och spelar ett spel jag inte kan reglerna till. Det är så logiskt och alla fattar förutom jag. Jag önskade att du sprang i fatt, plockade upp mig och tog mig långt här ifrån.
Kanske dags att riva en vacker dröm.

Klockan är mer än den ska vara, det är måndag och jag är trött. I morgon kommer jag ha en förklaring till allt och allt kommer vara som vanligt. Eller så fortsätter mitt huvud att snurra medan julen kryper närmre.
God natt //H

Kommentarer

Postat av: Assermark

Publicerad 2010-12-15 10:19:36

Jag trodde jag hade glömt allt och gått vidare, men tydligen har jag inte det. Såren river fortfarande upp...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela