J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Emotionell ända ut i fingertopparna

Publicerad 2010-12-26 13:58:11 i Allmänt

Med nagellacks lukt i näsan går jag på middag hos farmor. Det var längesen, nästan för längesen.
Jag har långkjol idag, den är jättesnygg. Mammas egentligen, men eftersom hon aldrig använder den kan ju lika gärna jag göra det. Får se om systra mi vill plåta mig när jag snurrar runt i den, då ser man ut som en blomma ovanifrån. Coolt om man har lite lång slutartid. Kameror är coola, man kan göra så mycket mer än att ta ett kort rätt upp och ner. Den enda nackdelen med bra kameror är att man ser varenda por som inte ska synas. Får skaffa bättre smink, eller lära mig leva med mig själv. Oj, vad allvarligt det sista lät.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela