J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

B I O

Publicerad 2010-12-10 23:54:37 i Allmänt

Ikväll var jag med mor och far på bio i metropolen Vingåker. Biosalongen där är en av de äldsta i Sverige stil going, lite ballt. Det har ju sina nackdelar kanske.. Till exempel att filmen inte hade kommit till lokalen när det var dags. Den kom i expressfart från Örebro och när den väl kom skulle den rullas upp på rullar och hitan och ditan. Men vet ni va? Det gjorde inte ett dugg! Det var charmigt att sitta där i sköna stolar, äta lite godis och umgås med sina faktiskt helt okej föräldrar. Faktiskt riktigt jätteokej föräldrar.

Imorgon vankas det lussebak! //H
ps. Jag har kommit på att jag ska ha en partner som inte är rädd för att prata. Erik Johansson var med i Himlen är oskyldigt blå och han spelade en väldigt sällskapssjuk ung man i sina bästa dagar. Min kommentar i mammas öra i bio tystnaden ''Ja, honom skulle jag kunna va ihop med ju!''
Att han är grymt snygg gör ju liksom inget... ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela