J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Mumford & sons

Publicerad 2010-08-11 12:51:09 i Allmänt

Är ett band jag ser fram emot att se live.
Det känns som att det gör inte så mkt om det blir lite fel när dom spelar. Lägger mickarna av så sjunger dom bara extra högt och skulle en sträng gå så spelar dom extra mkt på de andra.

Jag har ingen bas för det jag just skrev, förutom min magkänsla.

Det känns även som att det skulle vara jäkligt kul att vara på samma efterfest som de här pojkarna.
Det känns som att dom kan få för sig lite vad som helst. ''Ska vi springa tills vi stupar och sedan rulla i mål?'' eller '' Vi åker till Paris imorgon.'' eller '' Vi gör en muffinssmet och äter upp.'' eller ''försten till lyktstolpen vinner!''

Inte vet jag, men det känns som så.


//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela