J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Men vad gör man inte?

Publicerad 2010-08-30 22:26:46 i Allmänt

Dagens idrottslektion var rolig, men nu har jag ont.
En av grejorna vi gjorde:
En ica papperspåse, ett lag och en sax. Med händerna bakom ryggen skulle man ta påsen mellan läpparna, lyfta den en bit och släppa. Låter inte så svårt va? ( Man fick inte ha knäna i marken )
När alla i laget gjort en gång, då kommer saxen in i bilden. Han, läraren, klippte av en decimeter på påsen.
Fattar ni principen? Den som var kvar längst vann.
Jag var bra, bättre än jag väntat mig. Och det var kul, men jag drog på mig en rejäl sträckning. Från baksida knä upp i skinkan. Jag kommer ha stora problem med att komma ner för trappan imorrnbitti!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela