J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

I ett hus vid havet

Publicerad 2010-08-26 21:32:35 i Allmänt

Jag bombarderar mitt huvud med Thåström. Är det bra eller dåligt?

Jag red med Paulina idag. Trevligt värre! Vi träffas inte varje dag, men när vi ses då är det svårt att sluta prata och åka hem.

Vi fick våra kläder i skolan idag. Ett par blåställs byxor ( ni vet, med fickor överallt och så ) ett par jobbar skor med stålhätta (!) en tumstock, en penna och en livrem!
Jag skrattade gott för mig själv när jag provade.
Det kanske är tur att min bakdel har krympt, man ser inte direkt mindre ut med tusen fickor lappade på varandra runt höften.
Bäst jag vänjer mig! Det kommer ju faktiskt bli min blivande klädsel, min uniform.

//H

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-08-27 16:18:58

1. Det är bra med Thåström, när behovet så kräver.

2. Du är nog den sötaste rörkrökare som finns.:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela