J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Skönhet ligger i betrakarens ögon

Publicerad 2010-04-04 02:16:18 i Allmänt

Jag hade en gamla maskara liggandes, inte torkad, men trasig, det kom jättemkt färg så man inte kunde måla fransarna med den.
Jag målade mina ben och armar med den! Jag gjorde som jesussandaler på ena benet, en rosett på det andra och lite skumma skräck på armarna.
Jag fick först inte bort allt, det såg ut som min arm var död, den var helt grå, men sen åkte stora badborsten fram och då vågade inte pigmenten vara kvar längre! Ha! ;)

Dagens hälsning går till Jossan som ska åka till Idre imorgon. Puss på dig sköning //H

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2010-04-04 12:26:46

var du hög eller ngt min kära vän? kramar, det låter ganska härligt ändå...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela