J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Längtar tills tekvällen imorgon!

Publicerad 2010-04-25 20:45:38 i Allmänt

Hej!
Det jag GÖÖRSKOJ att dansa idag. Allt satt perfekt, man behövde inte tänka på stegen, bara känn flowet i musiken och gunga med, det är en häftig känsla!

Jag har kommit på att jag jättegärna skulle vilja åka ner till Balkan länderna, t.ex. Jugoslavien, Makedonien och sådana länder bara för att få uppleva kulturen där och alla glada människor. Visst, det finns nog människor som inte är så glada där med, men de jag pratat med nu ( dem i Superstar ) har sagt att de är väldigt positiva. Mea ( dansterapeften ) sa att dom hade blivit inbjudna på ett bröllop en gång, bara så där. 20 pers lixom, sånt tycker jag om.
Ja, dansa med dom, spela musik tsm och laga deras mat. Det skulle vara ett minne för livet!

En plats till jag vill besöka innan jag trillar av pinn, Paris. Jag skulle inte ha något emot att flytta dit några år, inte alls! Jag gillar både de äldre delarna av stan, med cafér och nybakad baguette, och  de nya moderna med klädaffärer och sånt. Tror jag iaf, jag har aldrig varit där, än!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela