J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kaffet efter maten smakar GÖTT!

Publicerad 2010-04-09 14:18:52 i Allmänt

Nu har jag jobbat klart för detta lovet, tror jag.
Nu lyssnar jag på K'NAAN. Han kom upp som förslag på spottan, jag gillar verkligen att söka runt på spottan. Klicka på ett namn, klicka vidare till ett annat, kan hålla på i timmar! Fast K'NAAN var ingen hit direkt.. Nej, måste byta till Jonathan Johanssons, Aldrig Ensam.

Nu ska jag städa, det behövs, mkt. Fredde och jag kanske åker till gymmet sen, i så fall ska jag springa som en tok! vi hade en liten konversation i klassen en gång om hur vida det är roligare att springa på band eller i naturen.
Att springa i skogen med musik kan vara rätt kul, då brukar jag hoppa runt och dansa till musiken. Jag lyssnade på tracks listan här om veckan när jag var ute. Det var bara tänkt som en promenad, men när musiken kom igång kunde jag inte låta bli! Då hoppade jag och skuttade som aldrig förr. KUL! Ja, det är kul så länge man håller sig i skogen, där bara hjortarna och mössen ser.
Löpband är kul på det sättet att man ser hur man ligger till, hur långt, vilket tempo, kcal och sånt. Det är bra, då kan man tävla med sig själv och det är aldrig fel! ;) Fast är man inte på springhumör är det inte kul att kuta runt på bandet, då är naturen mer lockande.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela