J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jhultgren har handlat

Publicerad 2010-04-14 21:05:44 i Allmänt

Ja, tro det eller ej, men jag har slagit på stort och köpit mig lite nytt till garderoben. ( What!? No she has not! xD )
Det kändes faktiskt inte så tokigt, jag blev lite stolt över mig själv. Varför? Inte sjuttan vet jag. Kanske för att jag aldrig köper något, kanske för att när jag väl köper något så blir jag nästan aldrig nöjd, men mest kanske för att jag gjorde av med lite pengar! Bra jobbat Josefine! :D ( Jag gillar att ha pengar liggandes, därför köper jag nästan inget. )

Becca och Jarre var med i stan, goa brudar de där! ;)

Den här bilden blev 100% absolut mega rätt! Så väldigt mkt Jarre, solen i fejjan, håret all over ( på ett snyggt sätt ) och de schteeeekiga googelsen på nästippen. Jag ska nog börja säga Jarrigt ist. för schtek. Vi tog en fika på det relativt nyöppnade fiket, en kopp kaffe. Fast de bestal mig nästan på hela mig! 20 spänn för en kopp kaffe som dessutom var lika stor som... som... Den var liten helt enkelt. Koppen var jätteklumpig. En kaffekopp ska vara tunn där uppe där man har läpparna, då blir kaffet gott, den här var som en bok där uppe, inte så värstans najjs. Men kaffe är alltid kaffe och 20 kr var det värt! :D ps. det var nästan olidligt varmt att sitta i långärmad t-shirt innanför ett fönster. ds.


Ursäkta den underbara skärpan! ( om ni inte fatta ironin i det där, så fattar inte helt enkelt inte ironi! )
Storbonden Hultis är på G. Saknas bara en halmhatt och gummiestövlar! Ha!

Jag har letat efter snickarnyxor flera år. Jag började min letning i Riga, och slutade i Katrineholm. Shit asså.
Jag kommer nog bo i de här jeansen i sommar, eller den här klänningen...

-Sommar -10, bring it on! 

Så klart blir det bild på mig med, om ni skulle råka glömt hur jag ser ut menar jag. Kruxet är att nu måste jag gå runt och knyckla ihop ansiktet så där för att ni ska känna igen mig. Ja, vi har ett problem. Hm... ^^
( gustavs keps, vi hade allsång på bussen. höhö )

Kick även med mig trosor, hårsnoddar, hårnålar ( jag klippte luggen förra helgen och nu hänger den i fejjan. Höll på att bli tokig eftersom jag inte haft behov av hårnålar förut så var det klart att det inte fanns en enda lite jäkel hemma, men nu finns det! + en facewash för yung skin, Johanna tipsade.

//H
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela