J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Idag ska vi åka Lisa

Publicerad 2010-04-01 06:45:50 i Allmänt

Jag har nyss ätit frulle och brett några mackor, till innebandyn, ska straxt printa ut SO inlämningen och göra mig iordning och sedan fara till skolan med stop vid Jossan, mitt moraliska stöd vid Lisa-körning. Någon att skratta med, det kan bli väldigt pinsamt om man är tvungen att skratta själv..

Vi ska ha röda tröjor på oss på turneringen. Jag ägen EN röd tröja att träna i, EN. Och inte en enda svart. Men en hel drös andra! Ja, det här blir vajjert, röd tröja, svarta shorts och blå/turkos pjucks. Hehe, ee, det var inte jag som ville ha röda tröjor, kanske ska ta på mig en grön, jag kan vara libro! Då passar det nog bättre med vollyboll... Jag ska spela innebandy idag, jag klappar mig själv på axeln och hoppas på det bästa! Om inte det går bra kan jag ju alltid bara ha kul och skratta! //H

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-04-01 07:17:14

godmorgon! fruktansvärt att behöva gå upp såhär tidigt, eller hur?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela