J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Ibland kan jag känna att livet sviker mig

Publicerad 2010-04-22 19:07:58 i Allmänt

Jag åkte buss till skolan idag. Blä med bussåkandet, wii med vänner. En del folk på bussen pratar jag med bara på bussen, ( det är då man har tid att prata ) och det resulterar i att vi inte snackar alls när jag åker Lisa.

Jag åt macka på bussen, den var GOD!

Jag blev så fruktansvärt besviken när jag vaknade imorse, det var snö på marken. Det var inte så kallt, men det blåste och snöade. Jag hade en stor kofta på mig idag och om jag skulle haft min vanliga jacka så skulle jag både känt mig och sett ut som en stoppad korv. Jag sprang upp på vinden och slet tag i närmsta plagg som kunde stå emot vind och vatten något såndär iaf. Det visade sig bli en gamla SMK vingåker jacka, där blixtlåset hade havererat. Fanns dock inte tid att byta.

Jag tror det är det här appissiga vädret som spökar i mig. Jag har ont i kroppen ( det skulle oxå kunna vara det facktum att jag rännde i skogen igår, blev varm, blev kall. ) framförallt har jag ont i höger vad, jag har inte en susning om vad jag gjort, det gör bara ont. Foten, tårna, höften och huvet värker oxå.


Nu ska jag lyssna på nationalteatern på youtube eftersom de inte finns på spottan! //H

Jag vill vara ett höghus baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela