J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Här kommer jossan hultgren och hon glider med stil

Publicerad 2010-04-09 14:57:17 i Allmänt

Sedan torken ( ett stort hus ) brann ner så har vi en stor plats som jag inte riktigt tycker om, det är inget anlagt där eller så, ligger lite sten och grus där bara. Jag frågade pappa igår om han hade tänkt något.
Ett garage för fyra.
Två Corvetter och två Lamborghini, sa han med ett mega stort flin i hela fejjan.


Pappas fina

Min blivande ( man får faktiskt drömma! )


Jag är inte säker, men tror det är något sånt här Fredde vill ha, en gammal Lambo. Fast gul skulle jag tro.

Nångång ska jag visa er de finaste bilarna, men inte nu, det har jag inte tid med! ^^

Det är för himla synd att det inte är särskillt miljövänligt att köra bil, och skapligt olagligt med, iaf. om man ska rasta de 500 hästarna. Men jag har nog bestämt mig att jag struntar i om världen går under 50 år i förtid. Vi ska ju ändå dö. Och varför finns vi egentligen, vad är meningen? Är det meningen att vi ska komma på evigt liv eller kompisar i yttrerymden? Nja, jag är tveksam. Fast jag skulle ju inte gärna vilja vara död, det vore trist.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela