J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Gårdags kvällen

Publicerad 2010-04-09 08:19:59 i Allmänt

När vi precis hade dukat av efter middagen så ringade Amanda och undra om jag villa komma till henne på grillnight. Mätt i magen som jag var är det klart jag tacka ja! ;) Jag tog med lite Grekiska Valnötter ist för grillmat.
Det regnade, men det kan ju regna på sommaren med så det skulle ju lika gärna kunna varit sommar! Dessutom var det ingen snö utanför huset, om man inte ansträngde sig, men det är dumt! Vi har ju lov och loven är till för att chillas på, inte anstränga sig. Hehe, även fast jag har plockat pinnar ( eller rättare sagt miniträd ) tills musklerna värker...!

Idag slipper jag miniträden, nu ska jag göra något annat! Förmodligen köra lite lastare. ( Jag vet inte riktigt om jag vill skriva att jag kör traktor, själv tycker jag det är lite, nja vet inte riktigt, men det känns lite dumt att skriva det, även fast det är det jag gör. )

//H

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-04-09 11:36:10

Det var en nice kväll, och om man står nära grillen blir det inte så kallt .D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela