J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Dagens artist är ( trumvirvel ) Tomas DiLeva

Publicerad 2010-04-19 16:48:05 i Allmänt

Likgiltigheten är allas död.

Ja, det stämmer rätt bra. På mig. Jag vill inte vara en i mängden, jag vill vara Josefine och förtillfället är Josefine ingen liten tyst mus.
Jag har lite problem med att modet ör så snyggt nu, det betyder ju att folk har på sig kläder som jag gillar och då smälter jag helt plötsigt in.

I fredags sminkade Becca mig på svenska lektionen ( hon förberdde ett föredrag ) och vi kom fram till att jag har ganska långa underögonfransar. Amanda sa ''lite som Twiggy! ''

Jag tänkte på det imorse när jag dressade mig. Kanske lägger upp bil sen.
En klänning med krage som påminner lite om 60-talet, en bolero på det och mkt maskara på underfransarna och en relativt tjock linje svart på ögonlocken. och så målade jag läpparna lite ballt! Jag målade bara lite i mitten, på insidan. Det skulle se ut som om något var på väg ut ur min mun, typ blod. Rätt så coolt blev det. Och så klart körde jag Lisa, Duetten från -64! :D

Nu ska jag anteckna lite om Gallardo, sen åker vi ( Lisa och jag ) på tur till Johanna, där stundar tekväll!

Mamma och jag tog en kopp kaffe och macka ( med rökt skinka, tomat och avokado! Mumma! ) på altanen i solen nyss, det var NAJJS! ! Jag tänkte ta mig en liten cykeltur med farmors gammla cykel som Fredde hittat, men tiden rann iväg. Den cykeln är göörskön att hoja runt på! Man sitter som i en fåtölj kan man nästan säga.

Pussar på er! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela