J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

sitter på hkn..

Publicerad 2009-09-07 13:01:51 i Allmänt

nu har jag fixat recept till min risotto som jag ska tilllaga om en vecka. det kommer gå  toppen ! 
tittar på lyx fällan med jossan och gustav, och jo vars, det funkar. 
det är synd om dom stackarna som inte bara kan sluta köpa saker! helt sjukt, jag kan ju tycka att min ekonomi är lite i kris då och då, men herregud, det är ingenting i jämförelse! totaly crazy.. 
ikväll är det tanken att vi ska ha tekväll, men det vetti fan. becca är borta, jossan ska shoppa och amanda gick hem för hon mådde inte så bra. det blir johanna och jag kvar, visst vi kan ha kul, men det blir ju inte samma sak som när alla är med. nu säger maria att jag måste gå, så på återseende! //H  

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-09-07 22:26:04

vilken tur att vi fick till våran tekväll, den var super även om vi tyvärr saknade två :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela