J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

så nu var det fullt i kistan igen!

Publicerad 2009-09-23 18:23:57 i Allmänt

hm, vart var jag? jo, om jag då har så mkt att göra ikväll, varför sitter jag vis datorn ohc bloggar och har sig, kanske ni undrar. fredde som ska hjälpa mig med bilden och klänningen är i wingfeeld och spelar fiol. så henne har jag inte mkt nytta av, springa orkar jag inte, inte i denna blåsten. låter som en dålig ursäkt, må så vara, men den är sann. jag får onti öronen när det är kallt och blåser när jag springer, och jag vet inte vart det finne pannband i det här huset. frågan är om vi har några överhuvetaget. nog med bortförklaringar. 

ja, så mona om du skulle råka läsa detta, så kan du ju säga till svante att jag vill spela golf nästa gång jag kommer, eller om ni kommer hit, nu kan jag ju dom tre första hålen! ;-)

asså jag har något i näsan, typ en blåsa eller nåt. det gör ont! jag vet inte hur jag ska bli av med den, lite svårt att få in fingrarna i ena näsborren. ( för er som tyckte det där var äkligt, fingrar+näsa, till er vill jag bara säga: tvål och vatten! tar garanterat bort alla baciller, lovar. ) funderar på om jag ska lägga in lite bilder på datan, då kommer nog lite bilder upp här, det vill ni kan jag tänka. eller ska jag ägna min tid åt mina naglar? man kan ju göra både och, samtidigt. japp, så får det bli. jag har kommit på att jag vill ha en nagelpenna. ni vet, en man målar på undersidan av naglen med. jag tycker det är snyggt med fransk manikyr, men det ser ofta så klumpigt ut om man gör det själv och så är det så lätt att det blir en liten ´bulle´längst ut på naglen, där det vita sitter. inte snyggt! och så har jag tappat bort mitt överlack, som är pritty viktigt om man ska göra topparna vita. visst låter det som att en vit nagel-penna är lösningen på alla mina problem? eller åtminstonde ett av mina problem. yes. nu ska jag ta tag i några av mina andra problem. tjing tjing på en stund!//H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela