J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ojoj, nu var det hela 4 dagar sen.. inte bra för bättre statistik haha

Publicerad 2009-09-13 12:19:56 i Allmänt

´´ don't care abaut anything but you. ´´

om det var 4 dagar sen sist så betyder det att jag ska berätta om torsdag, fredag, lördag och idag.., men för det första: vem vill veta? jag menar, om jag lägger ut mitt schema på bloggen så har hela konceptet med blogg ite grann smutsats ner. visst kan det var kul för andra att veta vad jag sysslar med, men det är väl ändå det andra i bloggen som folk vill åt när dom läser. eller? jag går iallafalla inte in på blondinellas för att ta reda på vilket klockslag hon ska var på interjuv, antar att ni där ute känner samma. ssen är det ju saker som kan va kul att få reda på om mig, tex. att i fredags så hämtade vi ( äntligen!! ) min moppe, fast jag vill inte ha skiten men men... och sen åkte jag till louise med jossan och johanna. vi kolla på i taket lyser stjärnorna. det var jättebra! det är som med boken choklad, man vill inte att den ska ta slut, ever. man kan läsa och läsa och läsa utan att man tröttnar, den är nästan ett måste om man vill läsa något! ( filmen är oxå bra ) samma sak med i taket lyser stjärnorna. den tycktes va lite kort, skulle gärna ha sett mer, men det jag såg var BRA! mitt i filmen ringde toto och ville vi skulle komma på deras spelkväll i baggetorp. så brum brum åkt vi dit, med replexväst och hela köret. det var inte så mkt till spelkväll, dom kunde bara koppla ihop typ 4 datorer.. men jag lirarde fifa 09, frank ocj hag var i lag, och för att vara första gången så var jag ju ganska bra. wee tummen upp för mig! ;-) det var KUL!! vi var i baggetorps byggdegård, precis id skolan så jossan och jag passade på att gunga och klättra i klätterställningen, haha snacka om lääänge sen, men fortfarande lika kul! dom hade en stor kompisgunga oxå som jag, jossan och louise utnyttjade, haha, oj var kul man kan ha säger jag bara.

igår fick jag massa saker gjorda, 1, lagade mat, 2 städade, 3 klippte gräs, 4 promenerade OCH cyklade. jag gick en sväng först, men när jag gick där i räser tempo, kom jag på att cykeln stod nere vid skolan så jag tog en tur med en med. känndes bra och faktiskt ganska avslappnade. sen kollade fredde och jag på kill bill, drack te och käka knäcke med keso. keso är nog en av dom bästa grejjerna någon har kommit på. så gott!!


i eftermiddag ska vi till stallet, stalljour, ska bli kul. det är så härligt att komma ut till hästarna när det är aldeles lugnt och fridfullt i stallet. men först ska jag laga amerikanska pannkakor med lönnsirap, mumma!!
           tjing tjing!//H

ps. berättade för drutten om epa-planerna, han skrattade och sa att om jag fixar bilen så lägger han om däcken. haha han är inte ledsen i onödan, sån vill jag oxå bli!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-09-13 21:04:43

nu så, söndagskvällsvanan avklarad även denna vecka ;D puss och tack för i fredags, det var mysigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela