J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

dom har så mkt att säga, men dom bara pratar

Publicerad 2009-09-22 22:04:31 i Allmänt

asså, folk brkar skriva att det var länge sedan ett inlägg eller dålig update eller någon sånt brukar det ju heta. jag tycker att man inte ska behöva be om ursäkt för att man inte bloggar. ( kan ju va bevis på att man har ett hyfsat liv utanför internet.. ) men det käns som att jag behöver be världen om ursäkt för att jag inte bloggar. jag veeet, jag säger emot mig själv lite där, men det käns som att man sviker alla (!) som läser. man vet ju själv vad irriterande det är när folk inte uppdaterar, man blir ju nästan galen, ok, kanske inte men fatta!när man bloggar, ja det blir som ett beroende. man måste göra det, gärna flera gånger om dagen, slinker det med en roligt blid eller två blir man ännu gladare. visste ni föresten att rolig är attribut för bild? ( sats-prov på fredag. ) så när man inte bloggar, blir jag lite stressad över att jag inte hinner. nu tex. skulle jag ientligen sova, om det inte vore för bloggen. det låter som något negativt, det kanske det är oxå, men jag blir ju glad när jag väl bloggar, och så här långt mellan brukar det faktiskt inte va. den här veckan har jag bara haft fullt upp helt enkelt.

idag var jag hos Fileén, sjukgymnasten. han sa att allt börjar falla på plats igen och om jag bara fortsätter som jag gör så kommer allt att lösa sig utmärkt! fast det gjorde jä*ligt ont på matchen i söndags, som vi dessutom loosade med typ 6-2 i. så kan det gå! men nu i helgen är det borta mot flen tror jag, då jädraranamma! :) 
vi fick skolfotona idag! wee, jag ser ut som en apa på gruppbilden, men på det enskillda bliev jag riktigt bra! jag är värsta nöjd med både 7:ans, 8:ans och 9:ans enskillda. vem vet, det kanske kommer upp bilder? idag blir det inte, så mkt kan jag säga! 

är det inte någon som har förslag på vart man skulle kunna åka på semester? betänk nu att pappa gillar inte att steka i solen, han gillar motorer och jordbruk. mamma gillar det mesta, ja, det gör hon, fast hon har ju hafr lite ont i knäna, så något mindre fysiskt skulle passa. jag tycker oxå det mästa är kul! ni käner mig nog lite grann ni som läser så ja vad ska jag säga;-) fredde är bekväm av sig. nu kom jag på det! tänk er familjen Hultgren på en rid-resa! wow, att jag kom på det själv, bra där! skulle ju va perfekt, om det gick fort och inta bara kuska runt och glo på naturen. visst är väl oxå kul, men lite spännig i tillvaron kan man väl nästan kräva. 
nu ska jag sova! och imorrn ska jag spela golf! KUL! tror jag.. och fixa bilduppgift, och så ska fredde hjälpa mig med balklänningen, om vi inte blir arga förstås. har en tenndes att bli så.. ne då, oftast funkar det.. gonatt!!//H 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-09-23 07:19:36

åk typ till kina! fett häftigt jue, jag antar att det finns något risfält din pappa kan glo på och din mamma kan få hjälp med ett skadat knä med något konstigt kinesiskt jox... du kan SHOPPA! :D (åt mig ..:$) hahah

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-27 18:25:42

annars vet jag en trevlig stuga vid skogshyltan,

puss från mona

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela