J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

bröllop idag

Publicerad 2009-09-06 01:48:58 i Allmänt

idag har jag tvättat bli, lagat mat och varit på bröllop. jag test-lagade ( sorry johanna, men orka inte göra något igår. ) min förrätt. saffransrisotto med räkor. men det smakade inte alls saffran, så det var som en ´vanlig´´ risotto. gott, men ingen sensation. jag är lite kluven, ska jag har risotto som etta, kan jag ju inte ha ris till fisken som är tvåa. man kanske kan byta ut riset mot matvete... hm, tål att tänkas på.

det var kul på bröllopet. jag orkar inte skriva så mkt nu, klockan är 00.52 och jag ska upp tidigt imorrn, för några av bröllops gästerna kommer hit på brunsch vid 10. ska bli kul det med! jag har gjort ostkaka, blir den bra, då ska jag har den som dessert på min meny till skolan. den såg god ut och det är ju alltid något! ;-)                              
här kommer lite blider från lö wedding..

min dagens, inte så smickrande, haha ser både bred och drogad ut. så är ej fallet!


våran gift till paret. ( haha, ´´gift´´ haha, present på eng asså, dubbel tydigt, kallas det så? det är en tavla av österåker som min sommargranne har gjort. ( hon är råcool! ) visst är tavlan snygg!? i vanliga fall är den bara vit, men oj oj vad snyggt det blev med grön! fredde gjorde kortet, oxå super fint, har nog inte fattat hur skillad hon är än. dom fick en slagborrmaskin oxå, men den var bara blå och tråkig= inget att ta kort på.

vi kan gung gung gunga du och jag!
fett kul det där med att gunga. varför slutar man med det? det blir ju aldrig tråkigt, man svingar sig högre och hörge, hoppar, står upp, sitter ner, eller så sitter man bara och gungar lite hit och dit och snackar om världsproblemen. beror på hur mkt man har fått i sig ;) nee, skoja bara, har aldrig varit full, det ÄR sant! 

och så här såg tårtan ut. det ni! med en välförtjänt kopp kaffe slank även den ner.

nu ska jag surfa runt lite. jag har nu mer farmville. det enda jag har gjort än så länge är att skörda och så nytt. inte så komplicerat eftersom det kommer upp rutor om hur man ska bära sig åt. haha, så high-tec är moi! 

dagens låt blir antingen Mr. Brigthside med the killers eller teds låt kärleken slå rot. det finns två sätt att se på musik, antingen så lyssnar man bara lite och dissar eller hissar. eller så tänker man sig in i låten, lyssnar, diskuterar, hissar OCH dissar. det är så kul att prata musik, låter nog lite nörd så där. men va f*n, är man nörd så är man ! fast det är jag nog inte, men oj, vad vill jag komma fram till nu tro? 

bilsport kom igår och jag har hittat min blivande epa. det är en dodge. -90.  ser typ ut så här. pappa sa att det inte ska vara så svårt att bygga om en bil till en epa / a-trakor. det är typ bara att strypa den. sen sa mamma att ´´ du vet, du måste ju ta traktorkort oxå. ´´ just ja, det hade jag nästan glömt!  

det är så kul att blogga! tjing tjing!!//H
thåström häslar:  kärlek är för dom

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-09-07 22:32:12

johanna gillar att josefine har börjat lägga upp lite bilder på sin blogg :)

och johanna gillar att josefine ska skaffa epa som vi kan glida runt i på gatorna i gbg med takluckan öppen och spela imperiet (Y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela