J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

2-0 till norge

Publicerad 2009-09-04 19:54:39 i Allmänt

och jag tycker att vi borde byta kanal. det är inte kul att se ett ´´suppose to be´´ bra lag, bara falla i bitar och passa allt och alla som dom inte borde passa till. nu ska jag ringa min moster, det är halvlek..
nehe, det tutade upptaget. haha, först ringde jag fel. sen tutade det upptaget.

ikväll var det meningen att jag skulle va i stockholm och kolla på håkan hellström konsert. så är inte fallet, orkar inte förklara, men jag grät på sista lektionen när amanda och johanna åkte. fatta så mkt jag vill dit!!
nu kollar jag istället på fotboll och äter rester. vilken fredags kväll. ne nu blev jag ledsen igen. mina tårkanaler är fyllda till berdden och göra vad nu tårkanaler gör.
imorrn ska jag på bröllop, det blir nog bra.
hej då//H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-09-05 02:40:50

gumman :(((( vi saknade dig grymt mycket om nu det skulle vara till någon tröst, men jag tror inte det är sista gången jag är på en håkan konsert, nästa planerar vi lite bättre!! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela