J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

visst är det bara underbart när man kan skratta åt hela skiten, Eller livet menar jag

Publicerad 2009-10-20 21:40:30 i Allmänt

igår var det tekväll. det är alltid lika uppskattat. jag åkte moppe och frös inte ett dugg! det var ganska skönt faktiskt, brukar känna mig stressad och arg för att moppen är klen som en bäbis, men igår var det nästan lite terapeftiskt att sitta där i termobyxor och pappas jacka. haha, han frågade om jag inte har någon egen vinterjacka, woops, kanske lånar hans för mkt. aja, han säger att det inte gör något, och så länge det är så så bryr jag mig inte. det är fett skööönt att ha hans kläder, skulle nog kunna leva med hans garderob. inga problem.

idag är det ridning, jag längar. i dag ska vi få nya hästar, alltid lika kul! och bara man inte får flippan så är det lugnt, henne skulle jag njuta av om jag åt henne. fattar inte varför dom köpte henne, fast åandra sidan fattar jag varför ingen vill köpa henne. det dummaste av allt är ju att dom inte har hakkamor på henne, det gör verkligen skillnad. till det bättre asså, ja det kan knappast bli sämre så..

nu ska jag hjälpa mamma fixa fram lite käk.

hehe. ps. idag serverade jag min första cheesburger på caféworld. ;) skulle internet va snabbare skulle jag ba

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela