J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

måste bara

Publicerad 2009-10-06 16:23:28 i Allmänt

jag vill se michael jackson filmen!
det var inte det jag skulle blogga om..
 när folk lägger ut dagens outfit så äa ju allt på tip top, man vill ju visa sin bästa sida lixom. så där för..:
       idag hade jag pappas skidjacka, typ xxxxL.
                            mjukisbrallor, vita långkalsonger med stjärnor.
                             pappas ronnie petersson t-shirt. det är en svart reklam tröja, typ.
                              en blommig flice, när jag åkte moppe
                               milan FC halsduk, rosa, röd och vit
                               vita sneackers och utan smink. så såg jag ut idag och det stör mig inte alls!
ville bara säga att det spelar ingen roll vilka kläder man har, hur håret ser ut osv, så vida man inte vill och orkar klä upp sig varje dag. det är ju upp till en själv, men jag sover hällre en kvart längre än att fixa kläderna och make upen. iallafall fyra dagar i veckan. //H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela