J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

hallå världen!

Publicerad 2009-10-14 18:24:52 i Allmänt

jag dansar ju på onsdagar, vi ÄGER! just nu kör vi på en dans som bounce har komponerat ihop. vi kollar, härmar, ändrar och sen i slutet blir allt så där underbart fins som man inte kan slutat tycka om. och det är såå kul! när man känner att man inte behöver tänka så mkt på räkningen, stegen och sånt, att man bara gör. då är det nice att dansa. vi ska göra en film är tanken.. i början sitter vi på stolar och bara gör några enkla ( men gymma! ) steg, eller rörelser kan man säga. sedan är det fullt ös medvetslös som gäller! för då börjar vi med Bounce- dansen, med MJ i bakgrunden, beat it. ni längat tills ni får se den! xD

igår var jag på linden, gymnasieskola. det var KUL! vi gör ett arbete i skolan, som vi sedan ska presentera på ett föräldramöte. vi blev runtvisade på skolan, några lärare gick igenom de olika programmen och så tog vi masa kort och spanade in alla ''snygga'' killar. fast det gick snabbt.. nedå, man kan inte rå för hur man ser ut, bara man är nöjd själv så är jag glad. fast ibland undrar jag om hur folk tänker när dom klär på sig på mornarna. inte för att jag orkar bry mig alla veckans dagar, tycker för övrigt att hela ideén med ideal är överskattad. jag bryr mig inte om någon inte tycker om mina kläder o så, men jag vet att det finns folk som bryr sig. dom behöver en rejäl nypa självförtroende. tänk vad alla skulle må bra då! fast jag tycker det är något fel i huvet  på en om man tycker det är snyggt med en meter fett runt kroppen. visst, man kan va lite småfet, fine! jag bryr mig inte. men orkar man inte ens gå en promenad, då anser jag att det är fel på en. det är ju sjukligt!

idag när jag kom hem sov jag ett par timmar. skönt, tänkte att om jag tar en power nap nu så pluggar jag sen. det blev ingen power nap, men nu kan jag både se sverige- albanien och grace anatomy. ^^
nu väntar jag på pappa, han får hjälpa mig med matten. visst är jag snäll, jag planerar inte bara min, utan mina föräldrars tid oxå. visst är jag den perfekta ungen!? ne, jag är inte så krävande, på allvar. men han får allt hjälpa mig med matten, det är man skyldig om man skaffar ungar.

  hej då! och så håller vi tummarna för att malta vinner! it ain't over until i's over! //h
 
ps. bakade kaka igår, choklad med nötter= GOTT!! ;-) ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela