J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

är det han som jobbar på bibblan? ulf lundell?

Publicerad 2009-10-08 21:16:56 i Allmänt

ja, hur kan jag summera denna dagen då? hyfsat slö skoldag, enormt slö eftermiddag. i skolan började vi med spanska prov, 20 min. sedan blev det vagnsrace med flece filt, elevråd därpå, lite matte, lite svenska, so, tk. jag gillar att löda saker! det är skitkul! det som är så bra är att när man gör fel är det bara att värma lite och tjong! så suger man upp det med den finurliga mojängen tenn-sug. ha! fast jag gör inte så många fel, det ÄR sant. vilket fall, kul är det och jag vill inte vara klar med lödandet, tur för mig så är jag inte det. bra va? tja, ( observera att jag inte menar tja som i hej, utan mer som i hm, ja du.. fatta? ) sedan var vi tvugna att sitta av sista timmen i frallan. ja, jag ser det faktiskt som att sitta av något. visst var det skönt att bara slappa, ( bildläraren är sjuk. ) men kom igen! varför kunde vi nite fått åka hem? mona sa att dom som åker buss inte kommer hem ändå så det spelar ingen roll. men vi som tog oss samman i morse och åkte moppe, eller dom som bor på trevligt gång avstånd, kunde inte vi fått sluta? bussarna kunde väl sitta i frallan utan dom som åker moppe, eller är jag helt ute och cyklar?
när jag kom hem läste jag bitter fitta/ halv sov / kolla på dålig tv. det var nice, jag tror inte jag skulle orka med något annat idag. jo, visst skulle jag det! om jag skulle va med någon och hitta på något så skulle jag ju inte lägga mig ner och sova, men det skulle jag få äta upp i helgen. och det har jag inte tid med. på lördag är det sm rally och jag ska vi i stan vid typ 9, det tar hela långa dagen, sedan ska jag + andra sköningar basta hos beccas mormor som är bortrest och på söndag.. ja vad händer då? jag kommer nog hem på eftermiddagen, då ska jag städa och sen blit det nog ytterligare ett dåligt avsnitt av den gotländske kriminalaren. tror jag. imorrn är det no prov oxå och jag vet inte om jag kan det jag borde kunna, men det visar sig väl så småning om.

ja, nu har jag inget mer att skriva, eller där ljög jag, men det får räcka för denna gången, gonatt!//H

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2009-10-08 21:31:24

Omg då är du ju nästan hemma hos mig på lördag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela