J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ÄNTLIGEN!!

Publicerad 2009-10-24 16:32:08 i Allmänt

nu är internetet fixat. vi har uppgraderat eller vad det heter, så nu går det snabbare att göra allt, i princip. vilket fall, så var man tvungen att ringa till kundtjänsten och fråga efter några inställningar. nu är det gjort! vuxen poäng där va ;) man tror ( eller jag gör ) att folket som jobbar med att svara i telefon, att dom ska va lite snobbiga, eller så. ni fattar? grejen är ju att dom inte är det! dom är ju hur trevliga som hälst! även fast jag råkade säga att pappa var född 92. han frågade om det ar mitt personnummer, ne pappas sa jag glad i hågen. ( tänkte inte på att jag sa fel.. ) är din pappa född -92? frågade han sen. hehe.. kanske inte ändå. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela