J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vi ska ju leva också, verkar som många glömmer det.

Publicerad 2009-11-16 22:08:10 i Allmänt

Idag har jag haft fina kläder på mig. Skjorta, leggings, raggisar och vita stövlar. På kvällen hade jag TP kängor. Jag gillar mina kläder. Nästan varje dag kan man knopa ihop något som man trivs i. Jag trivs i de kläder jag hade på mig idag. Kände mig snygg och det är ju det som är grejen. JAG ska gilla mig själv, klart att det är ett plus om andra gör det med, men för att JAG ska lyckas, så är ju MINA åsikter om mig själv viktigast. Så är det för alla, det är jag tämmligen övertygad om.



Jag gillar TP kängorna, det är nog bara jag som gör det nu för tiden, men shit the same!



Och så här såg skjortan ut. ( ursäkta kvaliten på el bildos, mobilen.. färgerna är starkare och ser inte så urtvättade ut in reality! )  //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela