J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

They can not take my pride.

Publicerad 2009-11-25 14:52:53 i Allmänt

Idag har jag dansat, sjungit och visat Filippa och Jennifer hur man kokar kaffe. ^^

Vi filmade inte på dansen, det var bara jag och Sofie där. + alla sjuor som springer runt och skriker, dom är mest jobbiga. inte särskillt effektiva heller, kan va lite jobbigt när man måste arbeta tillsammans med dom...
Lena hade en trumma med sig, jag kommer aldrig ihåg vad den heter, men en sådan som dom har i Afrika, typ. Jag vill ha en i julklapp, när jag sa det till mamma påstod hon att vi skulle isolera mitt rum först. Haha, men det ligger något i det. Det var jättekul! Jag är inte så snabb på att snappa upp rythmer och sånt, men när jag gör det, då gör jag det! det är så kul att känna plusen och bara flyta med. I löööv it!


Freddes kjol, men min rumpa! Ha! //H

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-11-26 07:10:10

bongotrumma kanske? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela