J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tågen kommer och går.

Publicerad 2009-11-01 13:33:49 i Allmänt

Igår gick fredde och moi en sväng, klockan var kanske 12 på matten eller nåt. Jag fattar inte att man inte bryr sig om det låter lite från huven på en gammal 240. Jag blir jätteglad hela jag! Det var lite ljud från huven igår. ^^ fast vi gick bara en promenad. Och så har vi kostaterat att systra mi inte tycker om när folk visslar på en. Jag är väl ingen jäkla hund! Själv tycker jag det är lite gulligt. Helldre folköl, snusläpp och volvo än skummpa, pj killar och privat chaffis. Just nu iaf. Något som är jättegott är brämhults jordgubb lime. Jättegod, smakar mkt jordgubb, riktig jordgubb och inte massa fejk. God helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela