J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

snart ska jag sova

Publicerad 2009-11-23 22:27:36 i Allmänt

I kväll var det skönt att ha tekväll. Jag var trött, Amanda och Johanna var nog oxå lite slitna, perfekt mix. för en måndags kväll. Johannas soffa ( den uppe ) är att rekomendera om ni vill slappa. bäst är att sitta skräddarsits i hörnet mot trappan, då kan man luta sig mot trapp-räcket och det går inte av för hackor det inte! ;)

Jag tänkte ladda upp en gamla mobil och prova om det funkar att smsa då. Det borde ju gå eftersom att Telia snubben sa att det var fel på mobilen och inte på kortet. Det visar sig om det funkar eller ej. oo, det rimmade! Annast är jag inte så bra på att rimma, inte alls faktiskt. men jag bilr väldigt imponerad över folk som kan stå och battla i en halv evighet.

jossan är sjuk. Tråkigt! Ont i halsen och förkyld, som man är någon gång ibland. Tvyärr! Fredde och pappa är oxå sjuka, jag vill nästan inte bo här för tillfället. Fast Freddes och pappas sjuka kan bero på helgen. Dom har typ inte sovit mkt alls och så serverades det buffé. Själv är jag förkyld och hes. Men det räknas inte som sjuk. imorrn ska jag ta sprutan. ( lite kul att alla vet vilken jag menar genom att jag bara behöver skriva sprutan. eller kanske inte kul, läskigt snarare. ) Jag kan redan ha skrivit det, men jag ser faktiskt fram emot det. låter det knäppt? Kan bero på att jag är lite rubbad, nej då skoja bara! inte ett dugg kul skämt...
 puss och gonatt! //H

från promenaden. Det började regna när jag gick. Undra vad gud i höjden menade med det?

visst ser det kul ut? blir man inte lite självmordsbenägen när man ser denna bild? nedå, inte när man tänker att det snart är dags att damma av Audin. Då tycker man att det blir små sprickor i den annars så molnliga himlen och dimman verkar helt plötsligt inte lika tjock längre.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela