J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

rida ida' tralalalalalala

Publicerad 2009-11-10 16:12:01 i Allmänt

japp idag är det ridning som gäller. kul, hoppas det går bra. klart jag hoppas det...

jag ska laga lite mat snart, något med kassler. hoppas vi har svamp, tror det.
igår var vi på duveholmsgymnasiet på öppet hus. det som var bäst av dom programen var fordon och bygg. fordon vore ju himla kul, men jag vill inte plugga så mkt mer efter gymn. känner jag nu. då är ju bygg bättre. jag avslöjade mina planer på energi för pappa, rörmokeri, han tyckte det var en bra idé. man tjänar oftast bättre än om man jobbar som mekaniker. jag ska till syv nästa onsdag tror jag, får se om hnon kan göra sitt jobb och hjälpa mig. vore ju himla bra. imorrn har jag utvecklingssamtal. jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig ärligt talat. men ärligt talat så har jag inte tid med det här heller, så vi hörs nog imorrn! //H

Kommentarer

Postat av: annie :)

Publicerad 2009-11-10 17:38:33

kul att du gillade min nya frisyr :)

hoppas du mår bra och att du hade en bra höstlov!

pusss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela