J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

red idag och nu bytte fredde till bingo på Tv. why?

Publicerad 2009-11-14 21:09:08 i Allmänt

idag red systra mi, jag och Pau. Jag ramlade av. Och så tänkte visst inte hästen att jag satt på, så han gick lite nära ett träd, mitt ben kom i kläm. Tänkte att det blir nog ett blåmärke, no big deal. när jag tog av mig byxorna underade jag varför det var en bula på benet. haha, det set rätt kul ut. 
 
så här blev det när jag försökte ta kort, resultatet kan väl diskuteras.. Men ni ser att det går upp på mitten, runt omkring är märket. Det där som ser ut som vita hårstrån högst upp, det är lite skinn, ni vet sånt som blir när man har skrapat sig lite.

Avramlingen:
Vi skulle gallopera, jag fattade och han bockade av mig. Han drabbades av så kallad damp. Pau och Fredde travade efter hästen i ett försök att fånga ni honom, vi var ju ändå på ett fäldt mitt ute i skogen. Jag traskade efter och fångade in honom. haha, power 2 me! xD
Typ så gick det till. annars var det rätt kul. Jag sålde inte bara en, utan TVÅ burkar kakor till fam. Hellström. go me!     //H

ps. hål i väggen är KUL

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-11-14 23:12:24

Alltså du känner någon familj med typ ett av världens tuffaste efternamn? :O Varför inget sagt för ? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela