J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

plugg med mandlar

Publicerad 2009-11-18 15:38:00 i Allmänt

Nu har jag pluggat klart spanskan, för just nu iaf. Biologi står på schemat härnäst. ska bara uppdatera lite.. ;)
Idag filmade vi dansen, det gick ganska bra, ska dock göra om det nästa vecka. Man kan ju inte nöja sig med ganska, eller vad säger ni?
Tracy Chapman och jag kilar stadigt när det vankas plugg, så enormt cool hon är! Jag vill oxå bli cool när jag bilr vuxen, skaffa sig lite perspektiv på livet. Chilla, va med mina barn ( om jag får några vill säga. ) va med min älskade ( vem där ute är den lycklige då? ) leva livet, komma fram till vad som gör mig glad, sen är det ju bara att leva som man lär. Inte så svårt, beror ju på hur man lär, men ni fattar. ;) Jag vill leva i nuet, skratta idag och vara glad. Det kanske bara behövs en hund för att jag ska vara nöjd, fast känner jag mig själv rätt så kommer jag vilja ha hela världen innan jag bilr nöjd. ''The world should rotate round me'', gillar't ! Klart jag inte tycker att alla ska älska och dyrka mig, ( då har man nog lite för stora förväntningar på sig själv och andra. ) men jag gillar meningen, det är så klockren! Man får ta det med en nya salt så går allt bra.

  Jag gillar mig själv, så är det. Jag gillar inte när folk blir irriterade på att jag skriver såna saker. ''Vem tror hon att hon är lixom?'' Jag tror inte, jag VET att jag är Josefine Hultgren. Jag VET att jag tycker om mig själv, kanske inte varenda tanke eller åsikt, men jag är ju jag och ingen är perfekt. Låter det klyschigt? haha OM det gör, men vad ska man säga då? Det är ju så! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela