J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

pappa i kostym

Publicerad 2009-11-02 21:39:28 i Allmänt

imorrn åker far min till riga. eller på typ kryssning. affärsgrej, kul för honom. :) just nu tvingar vi honom att vara manekäng ( stava? ) och visa vad han lägger ner i väskan. alltid lika spännanda! hehe..
har just kommit fram till att han kör kostym+ skjorta på konferensen och kavaj+ tröja och svarta jeans på ''övrig tid''.
haha, en kul komentar från per torssander. han provade ett par chinos och sa '' åh, det här är dom skönaste jeansen jag har provat! '' mkt kul tycker jag. man kan ju inte veta allt så jag klandrar ingen. källa: josefin torssander. ( jag är inte med per och provar byxor, vare sig jeans eller chinos. )

    //H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-11-03 07:29:30

Nehej, jag som alltid trott du var Pers personliga byxproverska :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela