J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

och så en sak till

Publicerad 2009-11-02 21:57:22 i Allmänt


fredde ska inte till skolan idag. hon är ledig och jag är smått avis.
vi snackade om det här i kväll, jag är inte arg på skolan eller jobbet som man får. jag är trött på att eleverna inte gör det dom ska. att folk inte engagerar sig. jobbar folk i kring en så jobbar man själv, så är det. jag är aningen trött på min klass för det. annars är ju personerna nice och så, men jag jobbar inte så bra när jag är i samma rum som dom. det är för att folk inte vill göra något känns det som. fan kom igen! sacka inte efter nu. har man pallat med 8 år, då klarar man f*n ett år till! jag vill va med folk som vill komma något stans i livet. alla har upps and downs, så är det, men generellt.  //H

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2009-11-03 20:51:23

Jossan du måste förstå 9an är inte till för att plugga (om man inte har jätte dåliga betyg) I 9an ska man ha roligt istället, plugga o komma nånstanns i livet hinner man ändå! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela