J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Min helt vanliga dag

Publicerad 2009-11-16 22:36:42 i Allmänt

Idag har jag länkat till HK-bloggen, lagt över bilder från kameran till datan, varit på te-evening, hm, något mer tro... ne, det var nog allt av värde jag vill skriva här.

Det är så skönt att va med de bästa brudsen, man behöver inte känna sig jobbig, även om man är det, man behöver inte anstränga sig, dom vet hur jag funkar, jag kan lixom inte fejka mig själv. '' Jag kan ju inte va annat än mig själv.'' ( bröllopsfotografen ) Man SKA inte va någon annan än sig själv, anser jag. Sen att  alla folk inte kan acceptera det, är ju inte mitt problem. Det är ju inte mitt problem att dom stör sig på mig och lägger energi på det istället för att vara go' och glad. Ingen kan väl på allvar säga att man vill va butter och ilsk, ibland kanske, man har ju sina ups and downs så att säga... Hur ska vi sammanfatta detta då? Jag är mig själv, trivs med det och så vill jag skänka en eloge till mina vänner som accepterar mig för just precis den jag är.  




''when I wake up in the morning, there is a sun shining on my face. '' Härlig mening va?
//H      ps. jag tänker inte för allt i världen ta bort min plupp, nu är det bestämt! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela