J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

koeningsegg eller hur det nu kan tänkas stavas

Publicerad 2009-11-01 21:11:39 i Allmänt

vet ni hur mycker 1000 hp är!? asså, man kan inte tänka sig så mycket kraft i en och samma bil. helt sjukt. helt motha fucking SJUKT! förresten är det någon som vill ge 15 miljoner för en bil? hosta upp det ur fickan är inte många som gör. fast om jag gör en film någongång, då ska jag med köpa en sån best. det är just vad det är, en best. koeningsegg automotive, tror jag företaget heter, producerar 18 bilar per år. och dom som jobbar där, dom jobbar. ''det är inte ett jobb, det är en livsstil.'' det ligger nog något i det. tänk om man skulle få va med och testköra en sådan bil. vad häftigt. gud vad häftigt! jag blir nästan tårögd när dom drar igång. jag vet att det låter otroligt fjortis att gråta åt en sån liten sak, men är det något jag inte är så är det fjortis. på tal om att gråta så såg vi en gammal gubbe som var ute på söndagspromenad. han var ju inte det snabbaste som jag har skådat, men jag blev värsta glad när jag såg honom. det är ju faktiskt ett bevis på att det finns hopp, vill man ut och gå med rulatorn så kan man gå ut och gå med rulatorn. livet tar inte slut bara för att alla ens kompisar dör till höger och vänster och man får maten i plastlådor. det finns hopp säger jag bara. och man ska aldrig ge upp, aldrig. det är en utesluten metod. och en sak till, man kan. folk säger att dom inte kan gör si eller så. det kan du visst! klart man kan, det kanske inte blir nå vidare bra resultat, men kan, det kan man. så det så! ger man bara allt man har, så ska man va nöjd, sen är det ju en annan sak att allt kan bli bättre, men bara man inte ger upp så får man nog ett hyfsat liv ändå. och som jag brukar säga ( eller brukar och brukar men det är nog min nya.. ) ''man får inte va så känslig här i livet.'' och så ska man le för då får man snyggare rynkor. 
   
             sov så gott alla läsare så hörs vi kanske imorrn! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela