J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

gå och lägga mig.

Publicerad 2009-11-14 22:32:47 i Allmänt

jag är pritty nöjd med denna dag.
imorrn ska jag plugga matte och no,  städa och ta en redig promenad. har fortfarande träningsvärk sen igår, fast att jag har bastat och strecha som en idiot. det har funkat lite ialf. nu har jag bara ont i nedre delan av låret om man säger så. Fast jag tycker om det, det känns att man har jobbat lite. bra. hehe, då kan man kanske belöna sog med en kaka eller två! ;) mumms fillibabba. 
nu ska jag lägga mig tror jag, så jag kan vakna lite tidigare och somna lite lättare på kvällen sen. jag har en förmåga att inte kunna somna på söndagkvällar, lite jobbigt det där. ska se om jag kan motverka det nu för en gångs skull.        god natt på er alla sweetisar där ute som läser. kul tycker jag. //H

 
och så hälsar benny katt så klart. som dessutom är på bättringsvägen tror vi, fast hans högra öra är varmt. nu ligger han i soffan och göra vad han är bäst på, chillar.  /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela