J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ett helt inlägg försvann. Poff! suck

Publicerad 2009-11-26 18:40:21 i Allmänt

Jag mår inte så bra idag. Mamma fråga om jag ska med imorgon. Om jag ska med imorrn? klart jag ska!
Jag har ont i huvet, halsen och så är jag trött som en hel demensavdelning! ( Det bor väl mest gamla trötta människor där? ) Jag har inte vanligt ont i halsen. Det känns inte som ett rivjärn i halsen, mer som en irriterande bula i övre delen av svalget.

Jag lyssnar på Roxette. '' ååh, it such a cold town.'' Good shit det där! Lite ond school, måste erkännas, men visst var dt bättre förr? Eller den där frågan kan man ju snacka sig stum om, allt är ju relativt. Bra ord, relativt.

Tack Anonym för tipset! Beyond Retro finns på Drottningg. 77. Ni kan väl aldrig gissa vart jag håller hus på lördag!
               //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela