J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

min valborg= lyckad trots 2,2:a

Publicerad 2009-05-01 16:28:29 i Allmänt

ja, man behöver  inte dricka för att det ska bli kul. det låter tråkigt, jag vet. men visst är det så? sen kanske det blir roligare om man dricker, det nekar jag inte till. eller jag vet inte, men skulle kunna tänka mig det. jaja, jag firade min systers sjuttonde fördelsdag på valborg. ja, hon fyller då, samma som kungen. sak samma.
eftersom vi var hemma så åkte vi ner till brasan, men dom tände den inte! det var något med brandkåren eller nåt, tråkigt! det är ju det som är gerjen men en brasa, att den ska tändas. tycker jag.
pappa skjutsade hem mig i gulingen, vi kanstaterade att bromsarna funkar som dom ska. haha, jo vars.
nu har jag legat ute och stekt. på allvar. på baksidan ser det ut  som någon har målat mig med röd färg. eller så kan man tro att jag har vita shorts på mig, det är nämligen bara rumpan som är vit, baksida lår är knallröda! inte vackert, inte alls.
på söndag är det folkrace, någon som vill komma? 10.00 går första start...
pussar på er alla bakfulla sötizar! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela