J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

galen!!

Publicerad 2009-05-06 19:12:34 i Allmänt

den här cp- grejen vi har till uppkopplingen suger! det slår ifrån hela tiden. poor me.. =(

idag var mamma och jag och köpte ny hårfön, den är jättebra och en soda stream. det blev jättegott om man hällde i apelsinjuice. mumma! en annan sak som är mumma är den chokladmuffinsen jag äter nu.
idag var jag på dagis och lekte med barnen. det var kul! dom är sååå söta!
på fredag är det dags, då ska josefine her self vaxa benen. aj aj aj. eller det vet jag ju inte, är nämligen oskuld på den fronten.
det käns som att jag borde kunna skriva hur mkt som helst om min dag, men nej. fingrarna vill inte riktigt trycka på rätt tangent, de flyter inte så där lätt som de brukar. som en hackig skiva, man lyssna, stannar, backar, gör om. det blir fel igen och ni fattar poängen.
hej då//H
ps. på lördag kommer min underbara familj från Vrigstad= KUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela