J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

tisdag i Vemdalen... tjoho!

Publicerad 2009-03-10 16:41:00 i Allmänt

idag hr vi varit i björnrike och jag fattar inte att folk kan åka dit år efter år efter år.... så kul var det inte! jag ladda in massa bilder på datan men dom försvann, jag skulle lägga in dom i en fil och när nästan alla var inne så poff! så var dom borta. dom är säker här någpnstans men eftersom jag inte har varit på en enda datorkurs så orka!!.se
allafall, vi hoppade mest och railade. tro inte att vi är världens bästa och hoppar, snurrar, svingar och gud vet vad. nej, riktigt så är det inte, men vi gör så gott vi kan och kul är det ju... igår gjorde vi nästan en 180.. det ni. kanske jag sker igår. är man stolt så är man. sen var det meningen att vi skulle köra iscart, men banan var stängd, tyvärr.  
ett stop på ica senare så sitter jag i soffan och kollar på that seventeens show, medans jag försöker knopa ihop ett litet inlägg. fredde och poo gör cheescake. och jag provsmakar så det står härliga till. är det inte underbart? 
texmexade lite med Amanda imorse, kom på att jag saknar henne och alla andra polare som man är van vid att träffa hela dagarna. som när man är på läger, man tror att man kommer sakna alla så himla mkt, men nej. så farligt är det ju inte. men med folk man träffar hela dagarna... stor saknad! ses snart iallafall. 
nu orkar jag inte mera! pussssssss//H 

Kommentarer

Postat av: jeppe

Publicerad 2009-03-10 22:52:54

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jossan, blogg = mitt liv suger kom och läs om de!

Postat av: redtube

Publicerad 2009-03-10 22:54:43

hej de e viktor jag har glidit på huvet igår:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela