J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

rockbandy

Publicerad 2009-03-07 14:59:39 i Allmänt

igår kväll var det alltså raockbandy på schemat. det gick inte så bra, men det var kul! vi touperade håret massor, det stod verkligen rätt upp! jag johanna, jossan och Östern var i ett lag. ´´blondin Berras Vif-tjejer´´ hette vi. östern hade en ljus peruk med lugg och ett sammertslila hårband, + BH, han var snyggish! vi vann inte en enda match, men vad gör det när man bli fotad av kk, interjuvad, bli matchens lirare,  vinner snyggast utklädnad, träffar massor underbara personer, spelar luftgitarr på plan, missar en straff, gör två mål och, framför allt, har otroligt KUL!! när jag skulle duscha,, aj aj aj.. det känndes som att håret hade lagt sig som en tjock matta runt skallen, det tog ett tag innnan jag fick reda på alla testarna.  nu hinner jag inte skriva mer för jag måste packa! Vemdalen....

pössar och kramar.
p.s kanske inte kan skriva på länge.. det visar sig...d.s //H




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela