J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

IQ kan räkna upp till 100

Publicerad 2009-03-06 17:12:56 i Allmänt

jo vars.. Jag, Amanda och Anton ska vara med och tävla i teknik åttan.. våran klass kom 2:a och på fredag ska vi till E-tuna och bevisa att vi äger!! (?) det ska bli kul.. känns lite nördigt, i sjuan kom vi tvåa på kunskapsdagen... men tack vare det så kunde vi paddla kanot och det var juk kul! (ännu nördigare, paddla kanot..)
i kväll ska jag spela bandy, (HJÄLP) vad har jag gett mig in på? för hoppningsvis går det bra.. återkommer med rapport.
på söndag ska vi till VEMDALEN!! och det ska bli fettish kuul!! helmer ska med, haha Poo fattar.. (en pulka) ni anar inte vad man kan hittar på bland pistmaskiner och träd när mörkret lägger sig som en dimma över alla backar.
nu sitter jag här och äter pirog, gott. snart ska vi in till bandyn och rocka fett... jag kommer vara trött tomorro, den saken
är biff! kul uttryck, det där. jag har tänkt på alla fina roliga ordspråk som finns, kanske ska ta och använda dom..
och nästa helg ska vi på konfis.läger. jag kommer vara helt slut på måndagen sen. haha, ´´kaffe is my drog it´s my heroin. stay wiht me honey stay with me.  ´´ bra låt.

pössar  och kramar!! //Hfiiinsnart är den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela