J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

för gammla för sånt här...

Publicerad 2009-03-29 22:15:30 i Allmänt

ja, ont i knäna, höften och ryggen titt som tätt. vad ska man göra? Jag fortsätter spela fotboll, kanske inte världens bästa. undra varför jag gör det, tycker inte ens att det är roligt längre.. jag fortsätter ett tag till så får vi se, så låter det jämt i skallen på mig. lika så nu: jag fortsätter, ha ändå inget annat för mig.


idag åkte kusinerna hem. det är himla kul när dom kommer, men det är skönt när dom åker oxå.. låter det taskigt? lite kanske.. men det är ju sant så varför inte. fast om man skulle bo med dom jämt så skulle det ju inte var samma sak. man skulle inte bli så glad varje gång man träffas till exempel. ni fattar grejjen. ja, idag åkte dom ialf hem. vi ses ju snart igen! (konfan..)

och så hade vi match idag. det gick inte så särskillt bra för mig, jag stod i mål en halvtimme. SUCK!! det gick inte alls bra. inte alls bra, inte så bra som det brukar gå. jag brukar ju kunna samla in de flesta bollarna, men idag! jag vet inte vad som var med mig dåligt gick det. vill helst glömma..
nu ska jag soova.. är i behov för veckan som kommer. synd att man inte kan sova ikapp. om man missar ett par timmar där, så kan man sova igen dom när det passar... det skulle va bra. pussar på er, ni tappra som läser min blogg. någon mer än mig själv är det väl.. haha, kul om det inte skulle vara det. jag struntar nog i vilket. Go natt! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela