J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ny badad och klockan är 22.15

Publicerad 2009-06-29 22:29:08 i Allmänt

nu var det 27 grader i poolen, klart man tog ett kvälls-dopp! jätteskönt, om det inte hade varit för Beck och Gunvald så skulle jag nog plaska runt där ett tag till. nu sitter jag som sagt och väntar på att tone ska sluta tjata väder och reklamen ska ta slut. sitter här i soffan och äter macka med ost, skinka och jordgubbar! mumma.
vi var i vingåker idag och tog gardasil, jag tycker det är rätt så intressant att se nålen gå in i huden ( utan att det känns! ) och sakta men säkert se vätskan tryckas in i kroppen, men hon höll för så jag inte skulle se! fräckt va!?
opps, nu börjar Beck!! dom har hittat en gubbe i skogen, mördad och och så har han fått huvet flott! ni fattar, när huden är borta. ( är inte säker på att det heter ´flott´ ) nyss skörde dom huvud- skinnet i en laser, lite ballt!

imorrn ska jag till vrigstad. med tåg. själv. det kommer gå bra. byte i norrköping till nässjö. därimellan är det första klass, det ni! ( vad är det för spec. med det?! man kanske får free coffie! =) ) sedan ska jag byta i nässjö till sävsjö oh där hämtar mona mig. allt kommer gå utmärkt! jag har ju gjort det förrut. då var det från falund till stan, ett byte, i sala. då gick det bra.
nu hittade en brud en bild på fejset i Beck! ooo, läskigt.. eller nej.
det ska bli jättekul att åka bort, och mina kusiner längtar efter mig,( har jag hört... ;) )

pussar och kramar!! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela