J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

´´jag är inte intresserad av att vara näst bäst´´

Publicerad 2009-06-28 22:42:23 i Allmänt

citat från Zlatan- boken. ska läsa den efter jag är klar med arcet efter arn. hett tips!: inbilla er aldrig att ni ska läsa alla arn böckerna i ett kör. det tar sååå lång tid. jag tycker ändå att jag läser rätt så mkt, men oj vad tid det tar!

idag  har det varit fett med chill i poolen. mor och far la plattor, Fredde och jag badade och gjorde figurer med koppar- tråd, jag gjorde en helikopter. super fin! hänger nu i räcket på veranndan och ser fin ut. fredde gjorde en gubbe som jag lnade och tråcklade fast i min helikopter, såg kul ut. pappa trodde det var en u-båt... hm
har fått en shysst bond-bränna, dels på ryggen men oxå på benen. jag satt en halv timma -45 min med en handduk över låren, det satte sina spår. syns inte allt för mkt. på kvälls kvisten var Fredde och jag nere på öljarn med kanoten och paddlade runt lite. vi kom till nårga fiskenät och när vi körde över dom så såg man alla alger och skit som att på näten. jag HATAR sånt. vet inte varför. samma sak när vi var på Mysa förra sommarn, då skulle Becca och jag bada ( 12 grader= kallt. ( då gick ju ankaret ner i botten och på det var det ju alger och sånt, jag kan inte för mitt liv förklara varför, men jag tycker det är så obehagligt.        träffade Jossan, Louise och Julia när vi åkte hem, dom skulle ner och bada. det var längesen jag badade i hulla. kommer ihåg för några år sedan då var man ju där så fort man kunnde. morgon dopp, lunch bad, eftermiddags bad, kvälls dopp. rubbet! ´good times are gone forever´

jag har oxå plockat i ordning det mästa som ska med till vrigstad. ska man va borta två veckor blir det en del som ska med, tur jag har världens snyggaste och största väska! den måste ni få se nångång... undra om det finns nån i denna värld som packar dagarna innan man ska åka, jag planerar alltid att jag packar några dagar iförväg. det är ju en bra tanke, jag menar tänk om man glömmt tvätta något man vill ha med, då finns det ju fortfarande chans att man hinner tvätta det. packar man kvällen innan så tar man ju antingen med sig ett skitigt plagg eller inget plagg alls. jag tänker att jag ska packa i tid, men icke sa nicke! nu ligger jag här igen, väskan uppslagen, tom, med massa kläder, skor, neccesär- prylar brevid. en sak jag äger på är att göra listor, packlistor. jag skriver upp vad jag ska ha med, gör en liten ruta så jag kan bocka av att jag har med grejen. samma sak där, bra tanke. när man ska hem är det bara att kolla så man har med sig allt, har man en lista på alla grejjer man hade med sig, får man ju med sig allt hem oxå. asbra. tyvärr orkar jag aldrig kolla av när jag ska hem. på tal om det, jag tror jag har glömt min bästa sport BH i julita. var ju där och spela match i fredags, vi vann! 4.0.

imorrn ska vi ta gardacil, kul! och plocka fläder hos familjen hellström och packa så klart.
nu ska jag pilla lite på kameran.
puss på er alla! ( jag har kommit på att jag vill gå på HH konstert!! jag VILL!! frågade pappa om jag fick gå på peace and love nästa år,, fick inget direkt svar.. ;) ) //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela