J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

I`m waiting, only to adore you

Publicerad 2009-06-16 13:05:25 i Allmänt

nu är klockan kvart i ett och jag har redan hunnit med massa gerjer. jag har tittat på underbar och älskad av alla, sprungit, käkat frulle och lunch, bäddat säng, kommit fram till att om jag vill ha en C903, då får jag betala en del själv.. vilket får mig att undra m jag värkligen behöver en sån. det finns ju billigare alternativ. fast å andra sidan så ska jag ju jobba lite nu på sommaren, mor och far kanske kör med avbetalning. ett problem till med den, den kommer inte ut förens om en vecka, jag saknar P3!!!
när jag vat ute och hurta så hade jag inga strumpor i de rellativt nya skorna, vilket resulterade i en ön häl. inte så konstigt. i lördags klippte jag våran sommargrannes gräsmatta ( de är i italien och jag är lite avvis ) det var väldigt högt = mkt gräsklipp så jag krattade ihop allt klipp och la det på komposten. när jag var klar upptäckte jag en blåsa. mellan tummen och pekfingret, där man håller krattan. det är fortfarande ömt och nu ser huden där blåsan var, den ser ut som lufttorkad skinka. det håller på att läka ihop nu, fast i morse råkade jag spräcka det läkta så det är som ett jack i såret nu. lite svårt att förklara, men använd fantasin så går det nog att lista ut hur det ser ut. eller förresten, gör inte det. då kanske det ser ut som världens parma med ett stort hugg i. så ser det inte ut.. i vissa lägen ska man nog bara va tyst. och ibland undrar man varför mna överhuvetaget pratar. det sa jag när vi va i Vemdalen, det där med att prata. då sa oskar `´ vad djup du är.´´ sedan gick jag och la mig.

nu ska jag klippa mer gräs !! puss //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela