J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

grisar med munnen full av halm..

Publicerad 2009-06-24 18:37:06 i Allmänt

idag har jag jobbat, länge.. det gick bra, svettigt med bra. och så har jag badat i poolen, det var skönt! nu är solfångare uppe fast den har inte riktigt kommit i gång än, 21 grader var det när jag klev i. som bekant så kan jag inte dyka, vet inte varför. kanske är det grejen att slänga sig ner i vattnet med skalen före och inte veta vart jag landar? vem vet, vem vet? jaja, ialf. nu har min undervisning börjat, jag kan nu mera dyka från både andra och tredje trappsteget! ett litet steg för dykarna men et stooort steg för mig. och när man väl kommer på hur man gör är det ju kul!
snart ska vi äta ( spaghetti och köttfärsås ) sedan bär det av mot wingfeald. to eneroths ( stavning? ) och tjejerna. kul kul kul!

på tisdag åker jag till vrigstad och då komemr jag inte hem förens lördag v.28. sedan på måndagen styr jag, Becca och Fanny kosan mot Danbyholm och ridlägret, ska bli super duper! min underbara mor ( som för tillfället nynnar på något^^) har pratat med lotta och nu har jag en häst att rida på. tur det, kul om jag kommer in på ridbanan med en käpphäst mellan bena. haha, första intrycket...

nu ska jag hänga tvätt! puss ha det bra i solen! på med vita brillan och sen är det SCHTEEEK!!
ps. en liten hälsning måste iväg till vår alls underbara torssander som ligger hemma och knaprar pencilin, puss på dig hjärtat! bara för att du är som du är så får du ett <3 oxå! //H

Kommentarer

Postat av: amanda gustafsson

Publicerad 2009-06-25 09:10:34

stavningskontrollant godkänner "eneroths-stavningen" ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela